fredag 25 januari 2008

Vilken cirkus!

Hej mina små nollor i lönekuvertet.

Häromdagen när jag uppdaterade min Facebook så hade jag fått en flirt av en ursnygg kille.Problemet är att det var inte honom min blick föll på utan den som satt brevid honom på bilden nämligen Ronald McDonald. Någon så extremt trendig har jag inte sett på länge!

Först och främst,cirkustrenden.
Alla som tillbringat lite tid på modehusens visningar har ju sett den här trenden men också förstått att den kanske kan vara lite svår för oss vanliga dödliga att anamma. Men Ronald, han struntar i det! Och dessutom dominerar gult, som är vårens absolut hetaste färg i hans utstyrsel!

Vem är hans stylist? Eftersom han är en offentlig person så tvivlar jag att på att han väljer sin outfit själv, även om jag skulle hoppas att det finns så modemedvetna män. Han är dessutom inte rädd för att använda lite smink för att förhöja sina bästa sidor och verkar tjäna massor med pengar.Det kan ju få vilken kärlekskrank fashionista som helst att halka av stolen

Puss på er!

Inga kommentarer: