måndag 12 mars 2007

Frisyrproblem


Hej mina små dunbollar.

Jag är såå sorry att jag inte uppdaterat bloggen på sistone, men att vara fashionista på heltid tar på krafterna. Dessutom har jag haft en fruktansvärt traumatisk upplevelse häromdan.

Jag gick som vanligt till Tony och Guy för att fixa mitt fantastiska hår,jag menar varför betala 190 kronor när man kan lägga ut 4000? I alla fall, det blev helt fel, alltså frillan blev rätt bra när både en coloringexpert och en creating and managing director varit där och stylat men sen när jag såg mig själv på bilden så förstod jag att något gått snett! Jag var helt sur och hade fått en usel hållning. Dessutom fick min gulleplutt best friend Jaquline inte synas alls!
Alla som känner mig vet att jag alltid har ett leende till övers och har dessutom gått på runwayschool i NY så någon dålig hållning är det inte tal om här. Jag försökte få tillbaka mina pengar så att jag skulle kunna låta någon annan fixa till det men det fick jag inte. Guuud så dålig service!!

Men men, jag får väl skylla mig själv som klipper mig på Söder.Det förstår ju vem som helst att där kan de ju bara göra dreadlocks och annat ofräscht! Nästa gång blir det Vita vid Stureplan.

Puss på er

1 kommentar:

bigsis sa...

HAHAHA!
Det gjorde du bra! Tycker fortfarande du ska satsa på att skriva! Du har vass tunga och bra språk. Det bara ooosar ironi. Kan se din nuna framför mig när jag läser... garvar!!!
Kram