söndag 18 mars 2007

Casualwear



Hej mina små hallonbåtar på världshaven!

Idag tänkte jag tipsa om något som länge varit i ropet nämligen casualwear! Vem har inte längtat efter att få glida ner i soffan framför TopModel och känna sig så där skönt avslappnad men trots det vara chic och stylish? Något som kan vara nog så svårt har det visat sig. Men nu finns det räddning! Som alla vet så har ju vår egen überdesignerguru Filippa K ritat en hel kollektion med casualwear så nu finns det ingen ursäkt för att inte hålla skenet uppe även hemma.

En pionjär inom denna klädstil är ju Rebell-Robban. Man skulle kunna kalla honom för the celebrety spokesperson of casualwear.
Redan 2004 fick han pris som bäst klädda manliga artist, på bilden utdelat av Gert Fylking som ju också har totalkoll på det här med casualwear. Dock så är Robban mer inne på klassiskt svart, medan Gert inspireras mer av 80-talet och läckra pasteller.
Det extra härligt att Robban lyckas kominera både sexigt avklätt och casualwear på ett avslappnat sätt som kan vara svårt för amatörer. Vem är hans stylist undrar jag?

Puss på er

1 kommentar:

REBELLROBERT sa...

Tack för ditt roliga repotage men skylten jag håller upp på bilden tillsammans med Gert Fylking är det pris som jag vann när besökarna på internetsajten alltomstockholm.se röstade fram mej till Bästa Artist 2004 framför artister som Ulf Lundell,Thåström,
Per gessle med flera.

Me rockiga hälsningar REBELLROBERT... :-))