fredag 23 mars 2007

Jeansfråga

Hej mina små snödroppar i rabatten!

Jag fick ett mail från ett av mina fans. Det löd så här:

"Hej Kikkan. Tack för en fantastisk blogg! Det är så att jag har en liten fundering. Jag har ett par ursnygga jeans från Lee som jag bara älskar. De är snyggt slitna och passar min kroppsform perfekt. Jag får alltid komplimanger när jag bär dem och trivs verkligen. Det som oroar mig är att jeansen har låg midja och bootcut, vilket jag har hört är ute. Jag har alltid tänkt att det inte gör så mycket eftersom de passar mig så bra. Jag skulle vilja ha din åsikt. Puss och kram/ Cecilia B"

Kära Cecilia. NEJ,NEJ,NEJ!! Vad du passar i eller inte spelar aldrig roll. Det är vad som är INNE och HIPPT som är det viktiga. Herregud jag mådde fysiskt illa när jag läste ditt mail. Du kan inte mena allvar?? Låg midja och bootcut är SÅÅ 2005!!! De måste förpassas till sophögen direkt!! Det enda som gäller i vår är smala, gula jeans och ett par sånna måste du genast införskaffa!


Det är såå gulligt att ni mailar mig om råd men några fler frågor på den här nivån kommer jag INTE att besvara. Det är under varje true fashionistas värdighet!

Puss/ Kikkan

Inga kommentarer: