måndag 9 april 2007

Countrychic

Hej mina små pärlor i halsbandet.

Tyvärr har jag en dålig nyhet. Efter att ha tillbringat några dagar on the countryside så har jag blivit helt frälst och kommer att bosätta mig där hela april för att vila upp mina nerver. Der betyder att ni tyvärr måste vända er till någon annan med era små modefunderingar. Kanske kommer ett inlägg i mitten av månaden men det får i så fall bara ses som en bonus.

Men nu är det ju så att bara för att jag blivit countrygirl så betyder inte det att det är ok att tappa stilen. Tvärtom! Mitt varumärke kommer att synas i hela Ådrans tomtområde.

För er då som har tänkt komma på besök så kommer här en kavalkad med vilka accessoarer som gäller. Det är viktigt att vara stylish på landsbygden för att markera att man minsann inte är som de andra töntiga bönderna!






Om någon som läst mina tidigare inlägg blir sugen på att kopiera stilikonen Log Lady så finns en hel hög med spännande accessorarer att sno stilen ifrån så fort man kommer utanför staden.

Dessutom har man chansen att få njuta av den nyaste tekniken inom badrum och spa. Naturligtvis designat av Kekke och Raimo.

Puss på er och på återseende!

Inga kommentarer: