onsdag 11 april 2007

Paljetter

Hej mina nopror på morgonrocken.

Det blev ett inlägg ganska snart i alla fall och det är ju endast überfashionistan Lesilie Halls förtjänst!
I gårdagens Metro fanns en helsida om det hetaste som setts på catwalken nämligen paljetter.

Ni som läser min blogg vet att Leslie har figurerat titt som tätt och nu är jag ju tvungen att hylla henne igen. Leslie har en garderob full av paljettröjor som hon dessutom alltid bär med metallictights. Det kan inte bli hetare!!


Obey Leslie! Puss på er.

1 kommentar:

bigsis sa...

nej nu va det alldeles för länge sen du hade ett inlägg.... vart har du tagit vägen min modeguru?
Hoppas allt e bra med dig! Jag e ok. Har just varti på landet hela helgen och softat. SKönt. Men jag e inte så duktig på att ta det lugnt... Är mer duktig på att vara duktig... Leder till en del stress tyvärr. Men försöker jobba på det.
Kram o hoppas vi ses snart
H