tisdag 22 januari 2008

Det kom ett brev igen

Hej mina små strössel på mjukglassen.

Återigen har jag fått ett brev från ett av mina fans, det lyder så här.

"Hej Kikkan.
Guud vad jag älskar din blogg! Jag skulle inte klara mig utan dina tips.Faktum är att jag nog skulle dö om jag inte fick veta vad som är hetast och trendigast. Man kan säga att du räddar mitt liv om och om igen.

Nu till min fråga. Jag vet att du har promotat guld i alla former men gäller det även till sommaren? Jag köpte en guldbikini för 50 lax förra året som jag väl borde kunna använda? Puss från Dominique, ditt största fan."

Åh Dominique,naturligtvis kan du inte ha samma bikini två år i rad!!! Vansinne!
I sommar är det silver och grått som gäller. Här intill kommer en bild som visar sommarans hetaste bikini.Observera också hur snyggt det är när man tar in trenden i hemmet och låter säsongens modefärg klä sitt möblemang.

Den här fantastiska modellen visar också att det är viktigt att ha en välsvarvad kropp om man väljer att visa sig på stranden. Om du inte har såndana FANTASTISKT FINA och fasta boobs som hon så spelar det ingen roll hur trendig du är. Då får du stanna hemma och deppa under vattenspridaren.Och börja spara till ett boobjob. Herregud, det borde vara utegångsförbud för alla äckliga feministflator med a-kuopr på sommaren.

Puss på er!

1 kommentar:

Maria sa...

Bra jobbat! Nu trillar modetipsen in lika lätt som bonuspengarna!:-)
Kanske skulle man använda en del av dem till att skaffa sig lika fint...hår.. som sockerpullan här!