fredag 11 januari 2008

Pälsmössa på!


Hej mina små snöflingor på vindrutetorkaren!

Bara för att det är vinter och kallt så kan man inte slappa ner sig och tappa stilen totalt. Alla förstår ju att om man får välja mellan att frysa eller vara stylish så fryser man ju gärna. (Dessutom så bränner man extra mycket kalorier då vilket ju är fantastiskt).

MEN det finns undantag.Jag talar naturligtvis om pälsmössan!
Den är ju bara sååå het!Du bevisar din totala trendkoll och slipper samtidigt knallröda öron som kan få vilken fashionista som helst att bli illamående.

Naturligtvis ska du ha en äkta pälsmössa, allt annat är ju patetiskt. Det är bara fuktskadade hippies från förorten som skulle komma på idén att ha fuskpäls.
Det höjs också röster om att man kan köpa en vintage-mössa men vem vill ha en insvettad,maläten gammal tingest? Nej vem bryr sig om små äckliga djur egentligen? De luktar bara illa och bajsar överallt.

Så här ser jag gärna de små liven

Puss på er!

5 kommentarer:

Anonym sa...

ERU SJUK ELLER??? Förresten är fusk inne. Jävla djurplågare

rebecka sa...

Jag antar att du är föga allvarlig i det här inlägget. Ironi is the shit.


Jag har en pälsmössa. Den är i fuskpäls och skitsnygg. Jag har också läderskor. Men jag äter inte djur. Tänka sig så paradoxalt saker och ting kan bli!

MVH
Rebecka

Kikkan sa...

Ironi? Amen guud när har fuskpäls någonsin varit inne? Känner jag doften av linsgryta här eller? Typiskt arbetarklass...

Anonym sa...

Typisk arbetarklass?

Nej fyfan att man ska arbeta för sina pengar! Eller ha hänsyn till andra varelser!

Bara du kan ha din pälsmössa är det bra. :)

Jävla fula hora!

Kikkan sa...

Jag funderar att låta Timrå-Anders lägga in en spärr på bloggen så att bara de som läser Connesieur kan kommentera, men då skulle jag ju gå miste om de som tillbringar sina dagar med att försöka föra en patetisk klasskamp, och det mina kära läsare vore en alltför stor förlust!