torsdag 13 mars 2008

Ingen köper Kikkan!

Hej mina små regndroppar på bilrutan.

Imorse blev jag väckt klockan 05.00 av att ett troget fan ringde och grät i luren. Hon hade läst i dagens City om "Blondinbella" som tjänar massor av pengar på att göra reklam för olika produkter i sin blogg. Eftersom min blogg är betydligt mer välbesökt än "Blondinbellas" så antog hon att jag också gör reklam här...

Här är något mycket viktigt som ni, mina kära läsare ska komma ihåg.

1.) Jag-Kikkan, er überfashionista och modeorakel skulle ALDRIG ta emot mutor!!
Jag skriver BARA som sådant som jag själv älskar och om andra überstyliga människor som förtjänar uppmärksamhet.

2.)Jag förstår att stackars "Blondinbella" behöver pengarna eftersom hon enligt egen utsago har en dyr livsstil och shoppar för ca 10.000/mån. Alltså finn ett fel här...
Sen när blev det en dyr livsstil att lägga ut 10.000/mån på mode,flärd och skönhet?
Herreguuuud, jag gör av med fem gånger så mycket bara jag sätter min fot utanför våningen. Och sedan när ska man behöva göra något slags jobb för pengar? Jag blir illamående!

Jag skäms över att sådant proletärpatrask som "Blondinbella" ska dra oss andra borgare i smutsen! Hon borde flytta ut i förorten med de andra vänstervridna socialfallen! Sådana som hon borde inte få sätta sina billigt pedikyderade fötter ens i närheten av Stureplan.

Puss på er.

3 kommentarer:

jkl sa...

Det är tur att man kan lita på dig i alla fall!

Anonym sa...

Fyfan! Du belastar denna jord! Det fula är att högklass-horor som du endast ses objektivt på!

Kikkan sa...

Tänk att det alltid är lika fashinerade att skapa irritation bland de som bor i hyresrätt.