söndag 16 mars 2008

Läpphemligheter

Hej mina små legobitar i leklådan!

Jag får ofta komplimanger för mina fantastiskt vackra fylliga läppar.
Häromdagen blev jag stoppad av ett fan på stan som hotade att ta livet av sig om hon inte fick veta märket på min liplumper. Jag förstår henne för med så smala läppar skulle ju vem som helst få en psykos.

Så bara för er mina älsklingar så kommer här min hemlighet...Först och främst grundar jag med någon av Gripens olika prudukter, de har så många bra att jag tog en bild på allihop

Kaustiksodan är nog min favorit i alla fall. Den lägger basen för det där härliga plutet som annars bara ett plastikparty hos Jaquline kan få till.Dessutom är förpackningen så där härligt lyxig och pryder sin plats på hyllan.Det sticker lite men som alla vet så måste man lida pin för att vara fin.

Sedan toppar jag med mitt favvolipgloss Tartex för det där härligt sexigt glittriga utseendet.Tuben är så snygg,det smakar fantastiskt och som alla vet så har det fått Cosmopolitan beauty award fem år i rad!!

Så där. Nu finns det ingen ursäkt för att gå omkring med några depressionsläppar. Bege er till NKs parfymavdelning för lite kyssäkta livsglädje!

En riktigt plutig Puss på er.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Projetores, I hope you enjoy. The address is http://projetor-brasil.blogspot.com. A hug.